خبر انفجار یخچال ویترینی خوابیده در تهران جهانی شد

کار یخچال صنعتی با یخچال خانگی تفاوت چندانی ندارد، با این حال یک سری تفاوت های مهم دارد که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنیم تا فکر نکنیم با داخلی می توانیم صنعتی را جایگزین کنیم.

قطعات آن: یخچال های خانگی باید قطعات پلاستیکی زیادی داشته باشند تا جابجایی و جابجایی آن ها به خصوص برای افراد غیر ماهر مانند هر یک از ما در خانه چندان دشوار نباشد.

یخچال ویترینی خوابیده صنعتی حداقل 80 درصد از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم به صورت تضمینی تشکیل شده است.

دمای بسیار پایینی که در آن کار می کنند زیرا این مواد به حفظ درجه های سانتیگراد لازم برای تازه نگه داشتن محصولات کمک می کنند.

قطعات تخصصی که وظیفه اصلی یخچال و فریزر اعم از صنعتی یا خانگی را بر عهده دارند نیز متفاوت هستند.

صحبت از کمپرسور، کندانسور و حتی استخراج کننده در مواردی که اعمال می شود، آنها از نظر اندازه و قدرتی که به دستگاه ارسال می کنند متفاوت هستند.

دما: یخچال های خانگی برای خنک نگه داشتن بازار ما نیازی به کار در دمای زیر صفر ندارند، در حالی که یخچال های صنعتی به دلیل نوع محصولاتی که در آنجا نگهداری می شوند لزوما باید به این دماها برسند.

به طور کلی یخچال صنعتی از -8 درجه سانتی گراد به بالا کار می کند.

تا 25 درجه سانتیگراد در حالی که قدرتمندترین نمونه داخلی، تنها به -3 درجه سانتیگراد تا 22 درجه سانتیگراد می رسد.

ابعاد: یخچال های تجاری بزرگتر از یخچال های خانگی و صنعتی هستند، هم دقیقا به دلیل تعداد زیاد محصولاتی که باید در آنجا خنک نگه داشته شوند و هم به دلیل قطعاتی که در بالا ذکر شد.

برندها: برندهای بزرگ یخچال های خانگی به این کار اهمیت می دهند و مانند سایر لوازم خانگی یا انواع وسایل الکترونیکی، اما یخچال های صنعتی فقط برای این دستگاه ها خط توزیع خاص و تخصصی دارند، بدیهی است که این خط شامل گارانتی در صورت وجود می باشد.