عروسی در تهران که با خوراک پای مرغ قرمز از مهمانان خود پذیرایی کرد

پای مرغ ممکن است زیباترین خوراکی نباشد، اما ارزش دیدن را دارد، زیرا پای مرغ قرمز فواید سلامتی ارزشمندی را ارائه می دهد.

پای مرغ به طور طبیعی سرشار از گلوکزامین و کندرویتین است که هر دو از سلامت مفاصل و تحرک سگ ها حمایت می کنند علاوه بر این، پای مرغ می تواند به عنوان مسواک عمل کند و باعث سلامت لثه ها و دندان ها شود.

هنگامی که سگ ها جویدن را انجام می دهند، فرآیند جویدن به طور طبیعی پلاک و جرم دندان را از روی دندان هایشان حذف می کند.
این غذا برای تمام سگ ها از جمله سالمندان و توله سگ های 4 ماهگی مناسب است، آنها می توانند به ویژه برای سگ های مسن که دندان های زیادی ندارند یا سایر مشکلات دندانی دارند مفید باشند زیرا جویدن آنها آسان است.

پای مرغ

به لطف این فرآیند خاص، محتوای چربی خوراکی ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، این باعث تورم پاها می شود که اندکی شکل و ظاهر اصلی آنها را تغییر می دهد.

بسیاری از ما حداقل یک بار این توصیه را دریافت کرده‌ایم که هرگز به سگی با استخوان مرغ غذا ندهیم.

مهم نیست که چقدر تکرار می شود، این توصیه فقط تا حدی درست است، درست است که استخوان مرغ پخته، آب پز یا سرخ شده نباید داده شود.

دمای بالای پخت، استخوان‌های مرغ را به ساختارهای سخت و شیشه‌ای تبدیل می‌کند که اگر سگ‌ها آن‌ها را بجوند، به تکه‌های تیز و نوک تیز تبدیل می‌شوند، این خرده ها می توانند آسیب جدی ایجاد کنند.

پای مرغ کم آب شده بی خطر در نظر گرفته می شود برخلاف استخوان مرغ پخته شده، بافت آن نسبتاً نرم و شکننده است، وقتی جویده می شوند، خرد می شوند، اما به اشیاء تیز نمی شکنند، برای سگ ها کاملا قابل هضم هستند.

علاوه بر چند استخوان ریز، پای مرغ بیشتر از پوست، بافت همبند و غضروف تشکیل شده است، این همان چیزی است که آنها را به راحتی هضم می کند.